Serwis gwarancyjny



UWAGA, Ważna informacja !!!!!!!


W związku z restrukturyzacją sieci serwisowej Microsoft (Nokia) w Polsce , od 1 października 2015, na miejscu wykonujemy tylko naprawy nie podlegające Ograniczonej gwarancji producenta tj.

-        wymiany pęknietych paneli dotykowych i wyświetlaczy

-        mechaniczne uszkodzenia obudów

-        przegrywanie, archiwizacja i odzyskiwanie danych

-        wymiany mechanicznie uszkodzonych włączników

-        naprawy torów ładowania

-        itp
Naprawy są wykonywane na oryginalnych częściach z zachowaniem warunków gwarancji


Wykonujemy również naprawy urządzeń nie objętych już gwarancją tj.

-        czyszczenie i naprawa telefonów po ingerencji cieczy i uszkodzeniach mechanicznych

-        naprawy elektromechaniczne płyt głównych (np. wymiana włączników, portów USB, złącz SIM, naparwa torow ładowania)

-        wymiana oprogramowania

-        naprawy mechaniczne

-        itp


Od 1 października 2015 wszyskie zgłoszenia gwarancyjne przesyłamy do centrów serwisowych SBE Polska i Regenersis


W związku z powyższym prosimy o nie przysyłanie drogą pocztową urządzeń do napraw gwarancyjnych tylko kontakt z centrami serwisowymi lub punktami sprzedaży w których dokonano zakupu.


Zgodnie z warunkami Ograniczonej Gwarancji Producenta, w celu zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji należy przedstawić:

  • Produkt (lub część, której dotyczy reklamacja),
  • oryginał dowodu zakupu, który wyraźnie określa nazwę i adres sprzedającego, datę i miejsce zakupu, rodzaj produktu oraz numer IMEI lub inny numer seryjny,
  • ważną kartę gwarancyjną.





Tel.: +48 662 27 22 27, pn - pt: 9:00 - 17:00; sobota, niedziela: nieczynne
engine by:inote.pl
Wczytywanie danych...